Uitvaart en rituelen

Gepubliceerd op 9 februari 2019

Gezocht: Online Marketeer (20-2, Apeldoorn)

Monuta gaat zich de komende jaren verder onderscheiden als afscheidsspecialist. In de dynamische uitvaartmarkt gaan wij ons door diverse ontwikkelingen nog verder in de richting van afscheid begeven, bijvoorbeeld door nieuwe werkwijzen te implementeren en toekomstbestendige businessmodellen op te zetten. Om onze ambitieuze plannen te helpen realiseren, zoeken wij voor 32 – 40 uur per week een Online Marketeer voor ons hoofdkantoor in Apeldoorn.

De baan
Je werkt voor de afdeling Business Development & Marketing voor de uitvaartzorg. Een team van 9 hardwerkende collega’s die dagelijks met veel bevlogenheid hun bijzondere werk uitvoeren. Het doel van het team? Samen met jou een voorkeurspositie krijgen bij onze doelgroep, zodat Monuta uiteindelijk de uitvaart mag verzorgen. Jij streeft er naar om van Monuta de meest vooruitstrevende en onderscheidende partij in de branche te maken. Innovatie en omnichannel marketing staan daarom hoog op de agenda! Jij bent de kartrekker van het onderdeel Online Marketing op de afdeling waarbij je nauw samenwerkt met de junior Online Marketeer en de Webshopmanager van onze webshop www.uitvaartwinkel.nl.

Lees hier verder.

Bron: Monuta

Reacties

Tags:




Back to Top ↑